U většiny malých firem a živnostníků jsou prázdniny takzvanou okurkovou sezonou. Je to období, kdy jezdíme na zaslouženou dovolenou a celkově zvolníme tempo. Pokud neprodáváte také letní sezónní zboží, nebo služby, tak je zákazníků méně a prodeje se moc nehýbou.

Pokles investic do reklamy během okurkové sezony

V následujícím grafu je krásně vidět razantní pokles investic v červenci a srpnu:

Vývoj investic do reklamy 2010

Jestliže to u vás takhle nějak vypadá, tak je tento článek pro vás to pravé ořechové 🙂

Dělejte to jinak

Převážná většina malých firem a živnostníků v tomto letním období vyvíjí jen mizivou, nebo žádnou aktivitu zaměřenou na propagaci svých výrobků a služeb. Říkají si, že stejně jsou všichni na dovolené, konkurence taky nepropaguje, tak to přece nemá cenu.

Chyba lávky!

Jakmile právě v období okurkové sezony propagovat budete, tak díky velmi malé konkurenci máte šanci na mnohem lepší výsledky, než v jiné části roku. Vaše propagace bude vyčnívat z řady a až konkurence zjistí, jak dobře vaše propagace funguje, tak bude vzteky bez sebe. Bude se ptát, proč je to jen nenapadlo dříve.

Marketingová zbraň těžkého kalibru

Možná jste už slyšeli, že jednou z nejlepších možností propagace vašich produktů a služeb je video. Video je fenoménem dnešních dní a dobře udělané animované marketingové video dokáže běžně zvýšit zájem o desítky i stovky procent.

Jestliže chcete zjistit, proč úspěšné firmy tak rády využívají marketingovou zbraň v podobě animovaného videa, tak si stačí zcela Z DAR MA stáhnout eBook s názvem 13 + 1 důvod, proč úspěšné firmy využívají kreslené video.

Comments

comments